Zilveren label Jeugdvriendelijke opleidingsclub 2024

2024 Digitale Visual Jeugdfondslabel

Leuk nieuws waar we met Tennisclub Zomergem trots op zijn!

Tennis Vlaanderen reikt ons dit jaar het jeugdfondslabel “Jeugdvriendelijke Opleidingsclub Zilver” uit.

Dit is een mooie kroon op het harde werk van ons bestuur, onze tennisschool, ons trainersteam en onze vrijwilligers, maar ook op het enthousiasme en de gezamenlijke prestaties van onze jeugdspelers!

Lees met ons mee wat Tennis Vlaanderen ons schreef:

Beste clubbestuurders van TENNISCLUB ZOMERGEM,

Goed nieuws! We mogen dit jaar 206 kwaliteitslabels uitreiken. Jullie werking kan in 2024 herkend worden aan dit label: Jeugdvriendelijke Opleidingsclub Zilver.

Proficiat!

In de rankings onder de clubs met een label, scoort jullie club:

• Algemene Jeugdfondsranking: plaats 55
  • Prestatieranking: plaats 76

Bedankt voor jullie inzet!

Jullie team verdient een pluim om de kwaliteit van de jeugdwerking op een hoog niveau te houden.

We plaatsen ons hiermee op nummer 55 in de algemene jeugdfondsranking en op nummer 76 in de prestatieranking van de maar liefst 206 Vlaamse tennisclubs die een dossier voor het jeugdfondslabel indienden bij Tennis Vlaanderen!