Reglement gebruik indoorterreinen

• In het winterseizoen staan onze terreinen 4 en 5 open voor TCZ-leden en niet-leden.

• Reservatie: lees alle details in het Reservatiereglement indoor.

• De ingang van onze indoorhal bereik je te voet via de Sportlaan, langs de voetbalterreinen en de atletiekpiste.

• Fietsen of je fiets meenemen over de atletiekpiste is ten strengste verboden! Parkeer je fiets in het daarvoor voorziene fietsenrek aan de ingang van de voetbalterreinen.

• Tennisschoenen en tenniskledij zijn verplicht.

• Veeg je voeten goed af voordat je de indoorhal binnengaat.

• De deur van de indoorhal werkt met een cijferslot. De toegangscode ontvang je bij de bevestiging van je terreinreservatie.

• Na elke tennisbeurt moeten terrein en lijnen geveegd worden.

• Laat de terreinen netjes achter.

• De verlichting wordt automatisch aangestoken en gedoofd.

• Ga je als laatste buiten? Controleer of de deur goed gesloten is!

• Eventueel aangerichte schade is volledig ten laste van de veroorzaker.

• Spelers kunnen gebruik maken van één van de kleedkamers in het Sportcentrum Den Boer.

• Niet-naleving van dit reglement kan schorsing of uitsluiting tot gevolg hebben.

• Dit reglement kan te allen tijde gewijzigd worden.

• Het bestuur kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurlijke ongevallen.