Privélessen

Privéles volgen bij Tennisclub Zomergem kan in het outdoorseizoen enkel als je lid bent van onze tennisclub! Tijdens het indoorseizoen is lidmaatschap niet vereist, maar is een verzekering bij Tennis Vlaanderen verplicht.

Breng je lidmaatschap in orde via Lid worden, of je verzekering via deze link en kies voor 'Verzekering jeugd' of 'Verzekering volwassenen'.

Let op: privélessen kunnen enkel geboekt worden in samenspraak met hoofdtrainers Gregory Bauwens en Marc Desein!

Enkel gemarkeerde trainers in dit overzicht geven privéles.

Tijdens het outdoorseizoen kunnen privélessen enkel op terrein 3 gegeven worden. Indien je lesgever dit terrein niet gereserveerd heeft, dan heeft elk clublid het recht om op terrein 3 te spelen en kan de privéles niet doorgaan.