Reservatiereglement outdoor (1 april t.e.m. 30 september)

• Onze 5 buitenterreinen staan het hele zomerseizoen gratis open enkel voor leden van Tennisclub Zomergem.

• Clubactiviteiten, lessen, en officiële competitie hebben voorrang. Deze worden door de club op het reservatiesysteem aangeduid.

• Elk TCZ-lid kan onbeperkt gratis reserveren, mits het ingeven van een tweede TCZ-lid (“tegenspeler”). Bij dubbelspel geef je slechts 2 spelers in.

• Eenzelfde speler mag slechts 2 opeenvolgende uren reserveren.

• Je kan maximaal 2 weken op voorhand reserveren.

• Elk TCZ-lid kan gedurende het zomerseizoen onbeperkt een gastspeler uitnodigen. Reservatie is in dit geval verplicht!

• Deze gastspeler moet gekend zijn bij Tennis Vlaanderen. Zoniet, maak eerst een account aan voor deze gastspeler. Let wel: wie enkel een account heeft en dus geen lid is bij Tennis Vlaanderen, is niet verzekerd!

• Voor een gastspeler betaal je per uur 5,50 euro tijdens je online reservering. Gebeurt dit niet, dan wordt deze reservatie automatisch uit het systeem geschrapt en kan je dus niet komen tennissen!

• Speel je dubbel, dan moet steeds minimum de helft van de spelers lid zijn van Tennisclub Zomergem.

• Elke speler dient stipt op tijd te zijn, na 10 minuten vervalt de reservatie.

• Kan je gereserveerd tennisuur niet doorgaan? Annuleer tijdig je reservatie. Zo krijgen overige leden extra speelkans.

• Bij annulatie met een gastspeler, wordt de 5,50 euro automatisch teruggestort.

• De club behoudt zich het recht om bij het vaststellen van inbreuken op dit reglement, het reservatierecht van de overtreder tijdelijk te schorsen.

• Niet-leden die willen tennissen op onze terreinen, dienen te reserveren aan 11,00 euro per uur per terrein in Sportcentrum Den Boer.

Ons outdoor reservatiereglement is zeer inschikkelijk en hanteert democratische prijzen voor gastspelers. Maak dus geen misbruik van je lidmaatschap, laat het door geen anderen gebruiken. Dit getuigt van weinig respect voor de clubleden die zich wel aan de regels houden!