Groepslessen

Groepsles volgen bij Tennisclub Zomergem kan in het outdoorseizoen (lentelessen) enkel als je lid bent van onze club!
Zo ben je automatisch verzekerd via Tennis Vlaanderen en krijg je een elektronische lidkaart van Tennis Vlaanderen.

Voordeel hierbij: als lid van onze club kan je in het outdoorseizoen onbeperkt tennissen op onze buitenterreinen en het hele jaar door deelnemen aan alle TCZ-activiteiten.

Indien je niet weet hoe je lid wordt van TCZ, kan je terecht op volgende link: Lid worden.

Lesvolgers die vóór de start van de lessenreeks hun lidmaatschap van TCZ nog niet in orde maakten, ontvangen rond de startdatum van de lessenreeks een mail met de betalingsmodaliteiten voor het lidgeld.

Volg je groepsles in het winterseizoen (winterlessen), dan is lidmaatschap van Tennisclub Zomergem niet vereist, maar een verzekering tegen sportongevallen bij Tennis Vlaanderen wel! Dit breng je in orde via deze link. Kies voor het tarief 'Verzekering jeugd' of 'Verzekering volwassenen'.

Alle details en de lesdata van de volgende lessenreeks vind je hieronder. De betaling van de lessen gebeurt bij de start van de reeks. Je ontvangt hiervoor een overschrijving per e-mail.

Bij vragen over de lessen, contacteer gerust hoofdtrainer Gregory Bauwens op het nummer 0479 69 65 47. Bij vragen over het lidmaatschap of de verzekering, contacteer het secretariaat via ons contactformulier of 09 372 97 14.