Start to Tennis

Start to Tennis is een laagdrempelige formule - bij Tennisclub Zomergem - voor volwassenen vanaf 18 jaar, die graag willen kennismaken met de tennissport. Tennis Vlaanderen legt op deze pagina haarfijn uit wat je van dit concept mag verwachten.

Dus... heeft tennis jou altijd al aangesproken, maar durfde je de stap nog niet te zetten? Dan is deze formule misschien iets voor jou!

Bij Tennisclub Zomergem richten we minstens éénmaal per jaar een reeks Start to Tennis in, tijdens het outdoorseizoen.

Alle details over de aankomende of vorige editie vind je hieronder. Twijfel niet en schrijf je zeker in of laat via dit contactformulier een seintje achter indien je graag bericht krijgt wanneer de nieuwe reeks er aan komt!