Reservatiereglement indoor (1 oktober t.e.m. 31 maart)

• Onze 2 binnenterreinen zijn het hele winterseizoen toegankelijk voor leden van Tennisclub Zomergem en niet-leden.

• Reservatie is verplicht en betalend.

• Een niet-lid moet wel gekend zijn bij Tennis Vlaanderen. Is dit niet zo, dan dient hij/zij eerst een account aan te maken bij Tennis Vlaanderen. Let wel: wie enkel een account heeft en dus niet aangesloten is bij Tennis Vlaanderen, is niet verzekerd!

• De tarieven per uur per terrein zijn:
    • weekdag overdag aanvangsuur 08.00 t.e.m. 17.00u: 15,00 euro / uur
    • weekdag ’s avonds aanvangsuur 18.00 t.e.m. 21.00u: 20,00 euro / uur
    • zaterdag en zondag aanvangsuur 08.00 t.e.m. 21.00u: 20,00 euro / uur

• Wintercontracturen, clubactiviteiten, lessen, en officiële competitie hebben voorrang. Deze worden door de club op het reservatiesysteem aangeduid.

• Iedereen kan onbeperkt reserveren, het ingeven van een tweede speler is in het winterseizoen niet nodig.

• Je kan maximaal 2 weken op voorhand reserveren.

• Kan je gereserveerde tennisuur niet doorgaan? Annuleer tijdig je reservatie.

• Bij tijdige annulatie (tot 30 min. vóór aanvang) wordt het betaalde bedrag teruggestort.

• De club behoudt zich het recht om bij het vaststellen van inbreuken op dit reglement, het reservatierecht van de overtreder tijdelijk te schorsen.

Heb je interesse in een vast wintercontractuur (*)? Neem een kijkje
op deze pagina. Nog vragen hierbij? Contacteer het secretariaat via deze weg of bel naar 09 372 97 14.

(*) Bij een wintercontractuur reserveer je het hele winterseizoen lang op een vaste dag en een vast uur een terrein in onze indoorhal.