Tennisclub Zomergem Logo

Sponsor worden?

Beste kandidaat-sponsor,

Tennisclub Zomergem vzw is een een boeiende en bruisende tennisclub met jaarlijks rond de 420 leden, waar er een gezellige en sportieve sfeer heerst. Het recreatieve en competitieve tennis alsook het jeugd- en volwassenentennis gaan bij TCZ hand in hand.

Met ons sponsorplan willen we een win-winsituatie creëren tussen (lokale) zelfstandige ondernemers of bedrijven en onze tennisclub.

Door in te schrijven op één van de aantrekkelijke sponsorpakketten verwerft u extra naambekendheid en krijgt onze tennisclub een financieel duwtje in de rug.

De sponsoring kan worden voorzien in geld of in geld waardeerbare goederen of diensten, waartegenover TCZ de communicatie van de sponsornaam zo goed mogelijk zal behartigen.

Spreken onderstaande sponsorpakketten u aan? Neem contact op met Louis Degroote via 0483 58 04 70 of louis.degroote@tennnisclubzomergem.be. Samen met Louis vindt u ongetwijfeld de formule die uw onderneming op het lijf is geschreven!

Sympathie

€125 per jaar, excl. BTW

• Uw logo op de TCZ-website & LED-schermen TCZ-bar
  • Uitnodiging voor de recepties op de club (nieuwjaar, opening- & afsluit seizoen, clubtornooi)