Het seizoen goed gestart!

Open Tennisdag 2024 W (093)

We zijn het nieuwe buitenseizoen schitterend gestart. Een mooie dag was het, Paasmaandag 1 april 2024.

In de voormiddag kregen we veel enthousiaste bezoekers over de vloer op de open tennisdag. Onze gratis initiaties vielen goed in de smaak, het was een deugd om zoveel animo op onze terreinen te zien! Jong en oud had er merkbaar veel plezier in om kennis te maken met onze favoriete sport!

Genieten was het ook van het overheerlijke ontbijt dat voor onze leden klaarstond in de TCZ-bar. Niemand kwam iets te kort, keuze te over om de (nuchtere) magen voor of na het tennis te vullen.

Op het eerste vrije dubbel van dit seizoen in de namiddag werd het gravel ingespeeld door vele ietwat ongeduldige TCZ'ers. Zij keken er immers al een tijdje naar uit om dat eerste balletje in open lucht te mogen slaan.

Het nakaarten en gezellig samenzijn in de vooravond bij een hapje en een drankje kon natuurlijk niet ontbreken. Een klassieke afsluiter, maar eentje waar nooit sleet op komt.

Bedankt aan iedereen die erbij was. Dank ook aan ons trainersteam, bestuursleden, de barbediending en de vele helpende handen die van deze dag alweer een groot succes maakten!

Herbeleef deze dag en blader zeker eens door de foto's!

Opening Buitenseizoen 2024 W (35)