Tennisclub Zomergem Logo
Aperotennis 2020 (02)
Apero 01 W Pexels

Start veteranennamiddag, vrije dubbelavond en apérotennis 2024

Na een geslaagde open tennisdag en onze seizoensopener, gaat ons buitenseizoen komend weekend écht van start met onze wekelijkse activiteiten!

Op vrijdag 5 april bijten onze veteranen de spits af met de eerste veteranennamiddag:

• Start om 14.00u tot 18.00u. Je kan elk uur instappen.
  • Dubbelwedstrijden van ca. 60 min.
  • Speelkalender loopt tot het einde van het seizoen met een pauze tijdens de tornooien in juli en augustus.

’s Avonds start onze eerste vrije dubbelavond, met vernieuwd concept. We spelen één keer om de twee weken tegen een bevriende tennisclub! Verder blijft alles bij het oude:

• Start om 19.00u en einde 22.00u. Je kan elk uur instappen.
  • Dubbelwedstrijden van ca. 50 min.
  • Je mag één gastspeler meebrengen die geen lid is van TCZ, maar wel is aangesloten bij Tennis Vlaanderen via een andere club.
  • Speelkalender loopt tot eind mei. In juni start de Zomercup.

Op de vrijdagen waarop we een bevriende club ontvangen, maakt een TCZ-hobbykok een lekkere hap voor ons klaar!

Op zondagvoormiddag 7 april houden we ons eerste apérotennis van het seizoen. De formule blijft onveranderd.

• Start om 10.00 en einde 13.00u. Je kan elk uur instappen.
  • Dubbelwedstrijdjes van ca. 50 min.
  • Speelkalender loopt tot eind juni. Op interclubdagen is er geen apérotennis. In juli starten onze open tornooien.

Op de homepagina van de TCZ-website vinden jullie de speelkalenders voor de vrije dubbelavonden en voor het apérotennis.

Vooraf inschrijven voor deze drie activiteiten is niet nodig. De coördinator van dienst stelt de dubbewedstrijden volgens het aantal aanwezigen op de dag zelf samen. Hierbij houdt hij/zij rekening met ieders spelniveau.

Wij hebben er al zin in. Jullie ook? Tot binnenkort!