Jeugdsportkampen

Tijdens vrijwel alle schoolvakanties richt Tennisclub Zomergem sportkampen in voor de jeugd. Deze zijn toegankelijk voor alle leeftijden en alle niveaus. De focus ligt op tennis, maar af en toe komt er tussendoor ook eens een andere sport of een spel aan bod.

Deze sportkampen zijn ideaal voor wie eens wil proeven van de tennissport, of voor wie tijdens de vakanties maar niet genoeg kan krijgen van zijn/haar favoriete sport!

Opgelet: om een jeugdsportkamp te volgen bij Tennisclub Zomergem ben je ofwel lid van onze club, of neem je minstens een verplichte verzekering tegen sportongevallen bij Tennis Vlaanderen. Dit breng je in ordeĀ via deze link.

Klik op onderstaande afbeeldingen om alle data en details van onze eerstvolgende jeugdsportkampen te zien.